0

عرصه ورزش جای مجادله و درگیری نیست

عرصه ورزش جای مجادله و درگیری نیست
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان که با حضور دبیر فدراسیون در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌های به دست آمده در راستای خدمت به مردم استفاده کرد، افزود: به همین خاطر نباید این فرصت‌ها را صرف درگیری و مجادله کنیم.
وی با بیان اینکه اگر از فرصت‌های به دست آمده به درستی استفاده کنیم، خدمت‌گزاری به مردم لحظه‌ای متوقف نخواهد شد، اظهار کرد: از همین رو یکی از رویکردهای اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان این است که بتواند با بهره‌گیری از فرصت‌ها، خدمات مختلفی را به آحاد جامعه ارائه دهد.
این مسؤول با بیان اینکه بوکس یکی از رشته‌هایی است که اعتقاد راسخ به توسعه روزافزون آن در استان داریم، خاطرنشان کرد: انتظار ما از رئیس جدید هیأت بوکس استان زنجان که توانست اعتماد اعضای مجمع انتخابات را به دست آورد، این است که بستر را برای توسعه بیش از پیش این رشته در استان فراهم کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه تمرکززدایی باید یکی از رویکردهای جدی هیأت بوکس استان باشد، عنوان کرد: با توجه به این ظرفیت‌های بالقوه‌ای در همه شهرستان‌های استان داریم، به همین خاطر هیأت بوکس استان باید بتواند با تمرکززدایی از مرکز استان، به همه شهرستان‌ها توجه کرده و از ظرفیت همه استان برای توسعه این ورزش استفاده کند.
بازرگان با یادآوری اینکه اکثر هیأت‌های ورزشی استان به نحوی با مشکل حامی مالی دست به گریبان هستند، اضافه کرد: علی‌رغم اینکه در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است اما معتقدیم باز هم جای کار زیادی وجود داشته و باید بتوانیم صنایع استان را برای حمایت از ورزش استان ترغیب کنیم.
در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان زنجان که با حضور ۵ کاندیدا برگزار شد، بعد از انصراف ۳ نفر از کاندیداها قبل از رأی‌گیری، نصراله سائلی با کسب ۱۱ رأی به عنوان رئیس جدید هیأت بوکس استان زنجان انتخاب و محمد بازرگان با ۵ رأی از رسیدن به کرسی هیأت بوکس استان زنجان بازماند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *