0

تدفین دو شهید خدمت در ری هنوز قطعی نشده است/آمادگی لازم را داریم

تدفین دو شهید خدمت در ری هنوز قطعی نشده است/آمادگی لازم را داریم
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه ایشان، نشست فوق العاده هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای خدمت با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی، انتظامی و امنیتی در محل سالن شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.
فرماندار ویژه ری شهادت را تنها اجر و پاداش به حق برای رئیس جمهور دانست و گفت: حضرت آیت الله رئیسی از مردم و برای مردم بود و خود و زندگی خود را وقف خدمت صادقانه و بی منت به ملت شریف ایران کرده بود. ایشان شخصیتی ممتاز و کم نظیر بود که هیچگاه پست و مقام اثری بر رفتار و گفتارشان نداشته و همواره با مناعت طبع و تقوای مثال زدنی خود با مردم در ارتباط بود.
وی افزود: ملت بزرگ ایران خادمی صدیق و شخصیتی مدیر و مدبر را از دست داد که در عین اقتدار و دارا بودن علم و تجربه و تخصص، همواره در کنار مردم بود و دغدغه‌ای جز خدمت به مردم و کشور را نداشت. سفرهای استانی وی نمونه قابل عرضی برای اثبات مردمی بودن رئیس جمهور شهید بود و با حضور وی ملت پس از سال‌ها رنگ و بوی شهید رجایی و خدمت صادقانه را استشمام کردند.
باب الحوائجی در ادامه به موضوع برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در سطح شهرستان ری اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مراسم بزرگداشت و تعزیت پس از اعلام رسمی این خبر تلخ در سطح بخش‌ها و شهرهای ری برگزار شد و مردم قدرشناس و شهید پرور ری نیز باحضور خود در این برنامه‌ها بار دیگر عهد خود را با شهیدان و راه آنها تجدید کردند.
معاون استاندار تهران افزود: با توجه به برگزاری مراسم اقامه نماز و تشییع شهدا با حضور رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در روز چهارشنبه ۲ خردادماه و در محل دانشگاه تهران، با هماهنگی‌های صورت گرفته ۶ شهرداری تابعه ری نسبت به فراهم کردن اتوبوس جهت عزیمت مردم از شهرهای شهرری، کهریزک، باقرشهر، قیامدشت، حسن آباد و قلعه نو اقدام کردند و قرار شد، اتوبوس‌ها از ساعت ۵:۳۰ بامداد پنجشنبه در محل‌هایی که اطلاع رسانی عمومی شده استقرار یافته و رأس ساعت ۶ صبح به سمت دانشگاه تهران حرکت کنند.
فرماندار ویژه ری در پایان افزود: با توجه به صحبت‌های اولیه در خصوص احتمال برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهیدان دکتر امیرعبداللهیان و سردار موسوی در شهرری و در جوار آستان مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، کلیه هماهنگی‌ها و اقدامات لازم جهت میزبانی شایسته از پیکرهای پاک شهیدان و مردم عزیز استان تهران در شهرری انجام شده که بلافاصله پس از تأیید نهایی و ابلاغ برگزاری مراسم در شهرری از سوی رئیس ستاد تشییع شهدای خدمت، زمان و مکان دقیق مراسم به طور شایسته به ملت شریف ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *