0

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید جمهور و همراهانش شامگاه سه شنبه با حضور حمزه محمدی فرماندار مهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهر و جمع کثیری از بسیجیان، رزمندگان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر مهر با شکوه خاص برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و اجرای شعر و دکلمه توسط یکی از دانش‌آموزان بسیجی حجت السلام عبدالعظیم ارودا رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهر طی سخنانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش به ویژگی‌ها و شاخصه‌های سید الشهدای خدمت شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش پرداخت.
حجت الاسلام ارودا ویژگی آیت الله رئیسی را خادم‌الرضا بودن ذکر کرد و بیان داشت: این مرد الهی خود را وقف مردم کرده بود و به دنبال تحقق دولت طراز انقلاب اسلامی بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر با بیان پیام مقام معظم رهبری در خصوص اینکه شهید رئیسی خستگی نمی‌شناخت، خاطر نشان کرد: این بزرگواران به تاسی از امیرالمؤمنین و معصومین محور امور را مردم قرار داده بود و رضایت مردم و رضایت خداوند را برایش بر همه چیز ترجیح داده بود.
حجت الاسلام ارودا افزود: در جمهوری اسلامی کسانی که هم‌تراز انقلاب کار کنند سرنوشتی جز شهادت ندارند و شهید رئیسی و همراهان شهیدش خدمتگزارانی در تراز انقلاب اسلامی بودند و آرزوی اینان همصدا شدن با سردار شهید حاج قاسم عزیز بود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهر در پایان بیان داشت: اصل ۱۳۱ قانون اساسی نشان از مترقی بودن نظام ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و انشاالله مردم با حضور دوباره پای صندوقهای رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.
این مراسم با مرثیه سرایی و سوگواری دو نفر از مداحان خاندان عصمت و طهارت همراه با سینه‌زنی علاقه مندان به شهدا به پایان رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *