0

حضور شهید رییسی در کنار ورزشکاران نقش موثری در توسعه ورزش داشت

حضور شهید رییسی در کنار ورزشکاران نقش موثری در توسعه ورزش داشت
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد خاکی در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی کشور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در تبریز اظهار کرد: «الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ». «(صابران) کسانی هستند که هرگاه مصیبتی به آنها رسد، می‌گویند: ما از آنِ خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.»
وی افزود: شهادت سیدابراهیم رئیسی خادم الرضا و رئیس جمهور دلسوز و مردمی کشورمان که تا آخرین لحظات زندگی‌اش از تلاش برای پیشرفت میهن ایران اسلامی عزیزمان دریغ نورزید جامعه ورزشی استان کردستان را در غم و اندوه فراوان فرو برد.
وی اعلام کرد: سه سفر استانی به کردستان در سه سال زمامداری دولت سیزدهم و مصوب کردن اعتبارات ویژه برای پروژه‌های کلان توسعه در این استان و تکمیل ابر پروژه‌هایی که سالیان سال برجای مانده بودند شخصیت آن بزرگوار را در افکار عمومی استان کردستان به عنوان نماد خدمت و در کنار محرومان ایستادن شناسانده بود.
خاکی یادآور شد: حضور در کنار جامعه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و حمایت‌های دلگرم کننده و امیدبخش آن شهید والامقام نقش مؤثری در توسعه ورزش کشور در سال‌های اخیر داشت و بدون شک جامعه ورزشی کشور به ویژه ورزشکاران کردستانی هیچگاه یاد و خاطره آن شهید خدمتگزار را از یاد نخواهند برد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: جامعه ورزش استان کردستان همچون سایر اقشار مردم کشورمان با دلی آکنده از اندوه و تأثر شهادت رئیس جمهور انقلابی و مردمی و یاران همراهش را در این سانحه ناگوار به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم سرافراز ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و دوباره با آرمان‌های شهدا بیعت تازه کرده و هم پیمان خواهند شد تا با توکل بر خداوند بلندمرتبه بر راه آنان استوار بمانند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *