0

تلاش آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم الهام بخش مسئولان است

تلاش آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم الهام بخش مسئولان است
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی با صدور پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه اظهار داشت: روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
بخشدار ریگ اضافه کرد: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.
وی گفت: بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
محمدی بیان کرد: مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده و خواهد بود.
وی یادآور شد: این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی الله العظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم شهیدپرور و قدرشناس بخش بندر ریگ تسلیت عرض می‌کنم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *