0

«آیت الله رییسی» پایه گذار یک فرهنگ در زمینه خدمات جهادی بود

«آیت الله رییسی» پایه گذار یک فرهنگ در زمینه خدمات جهادی بود
بازدید 21

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: آیت الله رئیسی از جنس مردم برای مردم بود و همیشه برای رفع مشکلات ملت پیش قدم بود و برای مردم هیچگاه خسته نمی‌شد.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه برای مردم و در میان مردم و جهادی عمل کردن در تمامی حوزه‌ها، برای رئیس جمهور شهیدمان از جان خودش با ارزش تر بود.
نقدی گفت: شهید جمهورمان خادم الرضا که به فرموده رهبر معظم انقلاب «خستگی نمی‌شناخت» و حتی روزهای تعطیل نیز در محروم‌ترین نقاط کشور برای رفع مشکلات مردم حضور می‌یافت روش مدیریتی و خدمتی بی نظیری را در این کشور بنا نهاد.
وی با بیان اینکه همه مسؤولان و مدیران شهرستان باید با تاسی از شهدای راه خدمت جدی تر و با انگیزه تر از گذشته برای عمل به وظایف خود و تلاش برای رفع مشکلات مردم آماده باشند، افزود: نباید هیچ خلل و نقصانی در مسیر خدمات دهی به مردم صورت گیرد.
نقدی گفت: امروز بیش از آنچه که غمدار و عزادار شهید رئیسی باشیم نگران و افسوس می‌خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمت گزاری و یک خدمت گزار صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم.
فرماندار شفت با بیان اینکه شهید جمهور همواره مردم را یک اولویت اساسی می‌دانست، گفت: آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی، پایه گذار یک فرهنگ در زمینه خدمت گزاری خالصانه و جهادی به مردم شدند.
وی تصریح کرد: خدمت رسانی سریع، بی منت و جهادی همواره در دستور کار شهید رئیسی و همراهانش قرار داشت و این روحیه به سایر دولتمردان و ارکان مدیریتی دولت و استان‌ها و شهرستان‌ها سرایت کرده بود.
نقدی با اشاره به استقبال میلیونی مردم از شهدای خدمت و در رأس آنها آیت الله شهید رئیسی در مراسم تشییع این شهدا که در تهران برگزار شد، گفت: مردم همواره قدردان خادمان خود بوده و هستند و اوج این قدردانی را این روزها با حضور قدر شناسانه اقشار مختلف جامعه شاهد هستیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: راه شهیدان همچون رجایی و رئیسی و سلیمانی ادامه خواهد داشت و برای خدمت به مردم هیچ وقت از تلاش و کوشش دست نخواهیم برداشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *