0

ادارات خراسان رضوی پنجشنبه تعطیل شد

ادارات خراسان رضوی پنجشنبه تعطیل شد
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری طی پیامی از مردم شریف استان برای بهره‌گیری از فیض حضور شهدا و شرکت در مراسم تشییع سیدالشهدای خدمت دعوت کرد.
پیام استاندار خراسان رضوی به این شرح است:
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِ
مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان رضوی، ایران اسلامی داغدار از دست دادن فرزند برومند و فداکاری است که برخاسته از این دیار عزیز است. فقدان شهید جمهور؛ آیت الله رئیسی عزیز و شهدای دیگری که برخاسته از متن و دل ملت بودند این روزها اندوهی بزرگ را بر دل مردم گذاشته است.
خراسان رضوی فردا، اندوه جانکاه خود را تبدیل به فریاد خواهد کرد و در تشییع پیکر پاک شهیدان خدمت به سوی مرقد مطهر حضرت رضا ثامن الحجج علیه آلاف التحیة والثنا، بصیرت و آگاهی انقلابی خویش را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش خواهد گذاشت.
به همین منظور و برای بهره گیری آحاد مردم عزیز از فیض حضور شهدا، پنجشنبه سوم خرداد کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی تعطیل خواهند بود و صرفاً دستگاه‌های امدادی، خدماتی و مجموعه های خدمت رسان به شرکت کنندگان در مراسم، به انجام وظایف خود ادامه خواهند داد.
امیدواریم استقبال مردم استان خراسان رضوی از خادم الرضا (علیه السلام) و شهدای خدمت بتواند قدرشناسی مناسبی از خدمات آنان باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *