0

درمان کودکان در بیمارستان اکباتان هدیه آیت‌الله رئیسی به همدان

درمان کودکان در بیمارستان اکباتان هدیه آیت‌الله رئیسی به همدان
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی مجذوبی با تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود در ریاست جمهوری اتفاقات مهمی را رقم زد و اگر امروز ملت ایران برای از دست دادنش در سوگ نشستند به خاطر خدمات ارزنده و خالصانه این مرد خستگی‌ناپذیر بوده است.
وی با بیان اینکه با همت دولت مردمی در استان همدان نیز اتفاقات خوبی رقم خورد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان طی مردادماه ۱۴۰۱ یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای حوزه سلامت پیش‌بینی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه یکی از پروژه‌های شاخص که در اعتبارات سفر دیده شده بود، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان بود عنوان کرد: اجرای این بیمارستان با گذشت ۱۴ سال از کلنگ‌زنی و آغاز پروژه با روند بسیار کندی مواجه بود که تأمین اعتبار در سفر ریاست جمهوری، خونی تازه به رگ پروژه جاری کرد.
وی بیان کرد: با تزریق ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار، در مدت دو سال پروژه بیمارستان اکباتان پایان رسید و دی سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری شد تا آن اتفاق مهم که سال‌ها مردم همدان در انتظارش بودند، رخ دهد.
مجذوبی بیمارستان اکباتان را هدیه ارزشمند دولت برای استان دانست و گفت: درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال نیز هدیه‌ای والا برای حوزه سلامت در کشور در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۷۲ تخت در ۹ طبقه در بیمارستان کودکان اکباتان مستقر شده و بخش بستری، درمانگاهی، اورژانس و … در ۲۸ هزار متر مربع راه‌اندازی شده تا مورد استفاده مردم استان قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *