0

شهید رییسی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بود

شهید رییسی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بود
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت سید شهدای خدمت و حماسه سوم خرداد اظهار کرد: در حادثه تلخ شهادت شهید رئیسی، ملت ایران عزادار شدند هرچند شهادت تبریک دارد و بهترین مرگی است که خداوند نصیب انسان‌های شایسته می‌کند.
وی افزود: کارنامه درخشان و افتخارآمیز رئیس‌جمهور شهید در ولایتمداری، ساده‌زیستی، فساد ستیزی، مردم‌داری، عدالت‌طلبی و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی که توأم با اخلاق‌مداری، تواضع و تقوا همراه بود که به طور قطع ذخیره‌ای گران‌بها برای آن رئیس جمهور خدمتگزار و همراهان وی است.
کریمی تاریخ را معلم انسان‌ها دانست و گفت: تحولات تاریخ، قانونمند و تابع علت و معلول است همچنین قوانین حاکم حاکم بر تاریخ یکسان است و فرازمانی و فراوانی نیست.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در ۴۴ سال اخیر، تمام پیروزی‌ها تابع قوانین بوده و بر پایه این قوانین رخ داده است، خداوند از ما به عنوان بنده خود، عمل صالح همراه با اخلاص و تقوا انتظار دارد.
کریمی بیان کرد: عملیات بیت المقدس یکی از برگ‌های زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است که امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی با اشاره به شهدای خدمت اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی وارث یک مدیریتی غربی و استبداد و تکبرانه و غیر جهادی بودیم اما یکی از دستاوردهای بی نظیر امام راحل ارائه یک مدیریت جهادی و اسلامی بود.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امام راحل فقیهی بود که در مکتب اسلام پرورش یافته بود، افزود: امام راحل مخترع و مبدع مدیریت جهادی بودند و در دفاع مقدس این مدیریت جهادی متولد و رشد و نمو پیدا کرد.
کریمی اضافه کرد: صدام مورد حمایت بیش از ۳۶ کشور جهان بود و ۱۷ هزار شخصیت بزرگ را ترور کردند.
وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس آنچه در توان رزمندگان اسلام بود به میدان آمد و پیروزی از آن کشور شد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، این خطه را مهد پرورش مشاهیر و بزرگان بسیاری همچون امام راحل دانست و افزود: باید تلاش شود مشاهیر و شخصیت‌های برجسته استان به نسل جوان بیش از پیش معرفی شود چرا که فرهنگ شهادت یکی از مباحثی است که همواره مورد توجه معظم‌له بوده و این همان فرهنگی است که امروز پایداری غزه را رقم زده است.
کریمی با اشاره به اینکه امروز در اندوه از دست دادن دولتمردان کشور هستیم، گفت: شهید رئیسی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بودند که بر اساس ارزش‌های الهی گام برداشتند و باید اذعان داشت که چنین شخصیت‌هایی بر قلوب مردم جای دارند و توکل برخدا و ساده زیستی چاشنی کار آنها بود.
وی افزود: امروز مردم از این شهدای خدمت بسیار زیبا تکریم و استقبال کردند و این نتیجه کار برای خدا است و هرچه برای خدا کار شود پاداش و عزت از سوی خدا نصیب می‌شود و آیت الله رئیسی پاداش خود را دریافت کرد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز دشمن ما را رها نکرده و هنوز بحث فتح خرمشهرها در جبهه‌های مختلف ادامه دارد.
وی تاکید کرد: خدا را شاکریم امروز نعمت ولایت بر سر جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا سرباز ولایت باشند و در این مسیر حرکت کنند.
استان مرکزی ۲۹۰ شهید گلگون کفن در سوم خرداد تقدیم انقلاب کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹۰ شهید گلگون کفن از استان مرکزی در سوم خرداد گفت: این شهدا با ایثارگری خود، برگ زرینی در تاریخ انقلاب و استان مرکزی را رقم زدند.
بهنام نظری افزود: قوه مجریه امروز عزادار کسی است که وفادار و صادق و یار رهبری و فردی خدمتگزار است.
وی گفت: شهید رئیسی تا آخرین لحظه که در ارتفاعات ارسباران جان عزیز خود را از دست داد از پای ننشست و در دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش کرد.
وی تاکید کرد: امیدواریم، مسیر شهادت و سیدالشهدا همواره باز باشد چراکه شهادت افتخار است و سایه پر برکت رهبری بر سایه کشور است که جای شکر دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: مسیر شهادت همواره در جمهوری اسلامی ایران باز است اما این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود.
نظری اظهار کرد: به زودی کشور شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و امیدواریم فردی انتخاب شود که در مسیر امتداد راه شهدا و پشت رهبری معظم گام بردارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *