0

انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است

انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف بعدازظهر شنبه در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید بابایی قزوین اظهار کرد: شهر قزوین یک تاریخ چند هزار ساله دارد و در طول تاریخ شخصیت، روحانیون و شهدای بزرگی را در خود جای داده است.
وی با بیان اینکه یکی از برکات ایران اسلامی این است که مردم ما بر سرنوشت خود حاکم هستند، افزود: یکی از فرصت‌هایی که مردم تصمیم‌گیری می‌کنند و با رأی خود یکی از مهم‌ترین مسؤولیت‌های خود را انتخاب می‌کنند رئیس جمهور و عالی‌ترین مسؤول در حوزه اجرایی است.
کاندیدای چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: قانون اساسی ما قدرت را در حوزه اجرا برای تصمیم‌گیری در همه شئون مردم در اختیار رئیس جمهور قرار داده است.
وی با بیان اینکه انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است، تصریح کرد: باید نگاه کنیم که وقتی جریانات و گروه‌های سیاسی که با وعده‌های متفاوتی مسؤولیت کشور را بر عهده گرفته و به پایان رسانده‌اند آیا در پایان کار شرایط کشور مناسب بوده است؟
قالیباف بیان کرد: امروز قدرت دفاعی ما مایه افتخار مردم شده و کشورهای همسایه حسرت این قدرت دفاعی و دستاوردها را می‌خورند اما چرا باید در حوزه اقتصاد و معیشت هر روز سفره مردم کوچک‌تر شود.
خبر در حال تکمیل است…

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *