0

۴۰۰ هزار جلد کتاب برای آشنایی کودکان با سیره امام رضا(ع) منتشر شد

۴۰۰ هزار جلد کتاب برای آشنایی کودکان با سیره امام رضا(ع) منتشر شد
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد اظهار کرد: حرم مطهر رضوی در راستای ترویج فرهنگ رضوی و آشنا کردن کودکان با سیره و آموزه‌های امام هشتم (ع)، کتابهای، مهمان امام رضا (ع) و آفتاب خراسان ویژه کودکان را، در تیراژ ۴۰۰ هزار جلد، چاپ و توزیع کرده است.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: این کتاب‌ها که به قلم نویسندگان برجسته و با تصویرگری جذاب منتشر شده‌اند، دربرگیرنده داستان‌هایی از زندگی و آموزه‌های امام رضا (ع) هستند که به زبانی ساده و کودکانه، برای مخاطبان این گروه سنی روایت شده‌اند.
وی اضافه کرد: کتاب مهمان امام رضا به قلم مرتضی دانشمند و تصویرگری طیبه توسلی، مجموعه داستان‌های مصور برای کودکان است که از مجموعه کتاب‌های رهنمای کودک بوده و به روایت پنج قصه از زندگانی امام رضا (ع) می‌پردازد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد ادامه داد: کتاب آفتاب خراسان نیز شامل ۵ قصه از امام رضا (ع) برای کودکان است که در خلال داستان‌ها، کودک با گوشه‌ای از رفتار و خصوصیات امام هشتم (ع)، آشنا می‌شود.
وی بیان کرد: این کتاب‌ها در رواق کودک، رواق کتاب، کتابخانه مرکزی حرم مطهر، صحن‌ها و ورودی‌های حرم مطهر توسط خادمان حرم، توزیع می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در پایان، گفت: امیدواریم با توزیع این کتاب‌ها، گامی در جهت آشنایی نسل نو با سیره و آموزه‌های امام رضا (ع) برداشته باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *