0

مشارکت مردم در انتخابات نمایش وحدت ملی است

مشارکت مردم در انتخابات نمایش وحدت ملی است
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی عمومهدی ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان محلات با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهانش، اظهار کرد: باید از این واقعه درس بگیریم و در فرصت خدمتی که در اختیار ما است، به خوبی بهره‌برداری کرده تا در آینده به خوبی از ما یاد کنند و باید اذعان کرد شهید رئیسی در هر عرصه‌ای تمام توانایی‌های خود را به کار گرفت.
وی با اشاره به قرار گرفتن در هفته قوه قضائیه ادامه داد: شهید بهشتی و شهید رئیسی شباهت‌های بسیاری به یکدیگر داشتند، هر دو خود را سرباز ولایت دانسته و برای اینکه حرف رهبرشان بر زمین نماند، تمام تلاش خود را به کار می‌گرفتند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲ شهید بزرگوار مظلوم بوده و مورد آماج اهانت‌ها قرار می‌گرفتند اما با سعه صدر، موضوع را مدیریت می‌کردند.
وی افزود: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، کشور در آستانه یک تحول بزرگ قرار گرفت و برگزاری انتخابات در بازه زمانی کوتاهی گواه آن است که بسیاری از امور در کشور با فعالیت جهادی قابل انجام است و باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، انتخابات را مظهر قدرت ملی کشور خواند و بیان کرد: سال گذشته اتفاقات مهمی مانند طوفان الاقصی رخ داد، گر چه ایران به طور مستقیم در آن دخالت نداشت اما با دلگرمی انقلاب اسلامی و به واسطه صدور انقلاب اسلامی روی داد و دنیا یاد گرفت که در برابر ظالم سر تعظیم وجود نیاورد.
سردار عمومهدی گفت: رژیم صهیونیستی تلاش کرد با آدمکشی، سرپوشی بر این اتفاق بگذارد و تمام دنیا متوجه شدند که رژیم صهیونیستی پوشالی بوده و جایگاه نظام اسلامی در جهان ارتقا پیدا کرد.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی پس از شکست‌های پی در پی، شروع به شهادت فرماندهان مقاومت کرد اما خبر نداشت که با سیلی مرگبار ایران مواجه خواهد شد.
وی اظهار کرد: در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی با حضور ۱۰ کشور دنیا که پنج کشور از آنها از قدرت‌های برتر نظامی جهان هستند، شکست خورد که موجب تثبیت جایگاه ایران در جهان شد.
سردار عمومهدی با اشاره به بازتاب گسترده آئین شهادت شهدای خدمت در جهان، ادامه داد: در این حادثه بیش از ۱۰۰ کشور پیام تسلیت صادر کرده و مسؤولان بیش از ۷۰ کشور در ایران حضور پیدا کردند همچنین سازمان ملل به منظور ادای احترام به شهدا یک دقیقه سکوت کرده و در ۷ کشور جهان عزای عمومی اعلام شد.
وی افزود: این اقدامات نشان داد که تراز جمهوری اسلامی با وجود دولت آقای رئیسی و وزیر خارجه وی ارتقا یافته و ماجرای شهادت و رفتار کشورهای مختلف، جایگاه ایران را ارتقا بخشید و باید اذعان کرد: با این اتفاقات، انتظار جهانیان از ما بالاتر رفته و و نگاه مستضعفین جهان به ایران است.
وی تصریح کرد: انتخابات در نگاه جهانیان به کشور ما تأثیرگذار است و چنانچه انتخابات باشکوه و با حضور مردم انجام شود، میزان تحریم‌ها و توطئه‌های بین‌المللی نسبت به کشور ما کاسته می‌شود در غیر این صورت دشمن به فکر توطئه خواهد افتاد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه نباید مسائل جزئی، نوع نگرش ما را به انقلاب دچار تحول کند چرا که موضوع اصلی، مشارکت آحاد مردم در انتخابات است.
سردار عمومهدی مشارکت مردم در انتخابات را نمایش وحدت ملی عنوان کرد و گفت: باید معیارهای فردی که می‌تواند کشتی نظام را به سرمنزل مقصود برساند برای مردم بیان کنیم.
وی ادامه داد: نیاز امروز کشور ما نیازمند رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی نظام است اما باید اجازه دهیم مردم با درک خود انتخاب کنند اما باید سطح دانش کشور را ادامه دهیم تا انتخاب درستی انجام دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *