0

برنامه ریزی برای تکمیل ۳۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر قم تا سال آینده

برنامه ریزی برای تکمیل ۳۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر قم تا سال آینده
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر سید مرتضی سقایی‌نژاد ظهر شنبه در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تلاش می‌شود تا در فعالیت‌های شهرداری رضایتمندی مردم حاصل شود.
شهردار قم گفت: فاز پنجم پروژه عماریاسر با نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان به اتمام رسیده و امروز در اختیار شهروندان قمی است.
سقاییان نژاد گفت: این پروژه با اتصال به تونل غدیر سبب شد تا یک محور ترافیکی در شرق حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها احیا شود.
وی گفت: دو مسیر دسترسی به تونل غدیر در سال جاری اجرایی می‌شود که این امر سبب تسهیل در ارتباط با بلوار پیامبر اعظم خواهد شد و نقش تونل غدیر در رفع معضل ترافیک این منطقه احیا می‌شود.
شهردار قم ادامه داد: در تلاش هستیم تا با بدنه سازی محور جعفر طیار (ع) این خیابان را به یک نمونه و الگو در زمینه سیما و منظر شهری و معماری ایرانی اسلامی تبدیل کنیم.
سقاییان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری ۶ تقاطع غیر همسطح در شهر قم وارد مرحله اجرایی و یا تکمیل می‌شود که از این تعداد ۳ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد است.
وی اضافه کرد: برنامه شده تا ۳۵ تقاطع غیر همسطح شهر قم تا سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
سقاییان نژاد اضافه کرد: تاکنون ۲۲ تقاطع غیر همسطح در مراحل نهایی تکمیل قرار دارد و ۶ تقاطع نیز به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *