0

۶۴ پایگاه اورژانس زنجان آماده خدمت سانی به عزاداران حسینی است

۶۴ پایگاه اورژانس زنجان آماده خدمت سانی به عزاداران حسینی است
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش تقی‌لو با بیان اینکه ۶۴ پایگاه ثابت و یک پایگاه اورژانس هوایی با تمام نیرو آماده خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی و زینبی است، گفت: پایگاه‌های اورژانس استان در ایام سوگواری حسینی به ویژه روزهای هشتم و یازدهم محرم همزمان با حرکت دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی است.
وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها و با توجه به برگزاری مراسم یوم العباس هفت دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس با همکاری اورژانس قزوین و پنج تیم پیاده در این ایام به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.
رئیس اورژانس استان زنجان ادامه داد: بیش از ۵۰ نیروی انسانی اعم از کارشناسان فوریت‌های پزشکی و نیروهای داوطلب کادر درمان در ایام محرم به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند. تقی‌لو خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی مطلوب نیز ۲ بیمارستان صحرایی در دبیرستان شهید مصطفی خمینی (ره) و کلینیک بانک ملی شعبه کارگشایی زنجان تجهیز و راه‌اندازی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *