0

عامل اختلاس ۲۰ میلیاردی شبکه بانکی در شیروان دستگیر شد

عامل اختلاس ۲۰ میلیاردی شبکه بانکی در شیروان دستگیر شد
بازدید 25

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی دریافت گزارش قضائی مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های شهرستان شیروان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات فنی دریافتند، یکی از کارکنان این بانک با سو استفاده از جایگاه شغلی به صورت غیرقانونی از حساب اغلب مشتریان اقدام به برداشت غیر مجاز می‌کرد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی، با اشاره به اینکه متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: برابر بررسی‌ها و نظر کارشناسان، ارزش ریالی این اختلاس، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار مطهری‌زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و در نتیجه روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: برابر دستورات قضائی تمامی وجوه و اموال منقول و غیرمنقول متهم به اختلاس که با استفاده از وجوه نامشروع تحصیل شده بود، شناسایی و با اقدامات قانونی در حال استرداد و انتقال به حساب دولت است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *