0

وسایل سرمایشی سالن ورزشی سعدآباد تامین شد

وسایل سرمایشی سالن ورزشی سعدآباد تامین شد
بازدید 29

حمزه امین نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به مشکلات سرمایشی سالن ورزشی پوریا ولی شهر سعدآباد و مطالبه چند ساله ورزشکاران نسبت به رفع نواقص موجود از جمله افزایش دستگاه‌های سرمایشی، بخشدار سعدآباد از مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر جهت بازدید میدانی دعوت شد.
بخشدار سعدآباد افزود: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر حدود یک ماه پیش با حضور در نماز جمعه سعدآباد به صورت مستقیم با ورزشکاران صحبت و تبادل نظر کرد.
وی گفت: در این بازدید رئیس هیئت والیبال و رزمی کاران در حوزه برادران و خواهران شرایط فضای نامطلوب سالن ورزشی از جمله کمبود کولر را بیان کردند که در نهایت مقرر شد پس از فرایند قانونی خرید کولر و اختصاص به اداره ورزش و جوانان شهر سعدآباد به عنوان یکی از عمده ترین درخواست‌های ورزشکاران انجام بشود.
بخشدار سعدآباد یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر و با مساعدت مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مطالبه چند ساله ورزشکاران سعدآباد تحقق یافت و ۲ دستگاه کولر اسپلیت ۳۶ هزار از اداره کل ورزش و جوانان تخصیص و به اداره ورزش و جوانان سعدآباد جهت نصب تحویل داده شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *