0

ایستگاه‌های صلواتی ویژه محرم در میادین اصلی مریوان برپا شد

ایستگاه‌های صلواتی ویژه محرم در میادین اصلی مریوان برپا شد
بازدید 29

حجت‌الاسلام حسن ورهرام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ایام محرم‌الحرام ویژه برنامه‌های مختلفی در سطح شهر مریوان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه ایام محرم فرصتی برای تبیین فلسفه عاشورا است، افزود: برنامه‌های عزاداری این ایام در حسینه سیدالشهدای شهر مریوان هر شب برگزار و سخنرانان این مراسم به ویژگی ایام محرم و فلسفه قیام عاشورا می‌پردازند.
وی خاطر نشان کرد: حضور مداحان و نوحه خوانان در برنامه‌های عزاداری ایام محرم مشهود است و مردم شهر مریوان در برنامه عزاداری حضور دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان اذعان کرد: سیاهپوشی سطح شهر مریوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده در ایام محرم است که با همکاری شهرداری و ادارات انجام گرفت.
حجت‌الاسلام ورهرام همچنین از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر مریوان خبر داد و یادآور شد: ایستگاه‌های صلواتی با همراهی نوجوانان و جوانان هیأتی در مریوان برپا شده و پذیرای عزاداران حسینی و عابران است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *