0

جهان شیفته پیام امام حسین (ع) در کربلا است

جهان شیفته پیام امام حسین (ع) در کربلا است
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده با تسلیت فرارسیدن عاشورای حسینی با صدور پیامی اظهار کرد: محرم فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران غم سیدالشهدا (ع)، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.
در این پیام آمده است: این ایام سوگواری فرصت مناسبی برای انتقال پیام عظیم عاشورا و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و حق طلبی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این پیام آورده است: بدون شک قیام مجاهدانه و متعهدانه امام حسین (ع) درسی برای همه ما خواهد بود تا که بیاموزیم رمز ماندگاری عزت و سرافرازی، ایمان، صبر و استقامت است.
حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: با اینکه سال‌ها از قیام عاشورا می‌گذرد اما واقعه عاشورا همچنان زنده است و همه شیفته پیام امام حسین (ع) در کربلا هستند.
این پیام می‌افزاید: امروز این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگی، بصیرت و حق خواهی کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه بیان کرده است: با آرزوی قبولی عزاداری و توسل‌های مردم متدین و دوستدار اهل بیت، فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان را حضور همکاران گرانقدر، جامعه ومردم شریف ایران و استان اردبیل تسلیت عرض کرده امیدوارم با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان اهل بیت (ع) در مسیر سعادت گام برداشته و ضمن خدمت صادقانه رهرو راستین نهضت حسینی باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *