0

رفع کاستی‌های اداری و آموزشی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد

رفع کاستی‌های اداری و آموزشی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری روز پنجشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته صیانت از حجاب و عفاف اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: توجه به معیشت همکاران و خدمت به قشر مخاطب در آموزش و پرورش موجب خشنود شدن جامعه هدف می‌شود و همین به عنوان معروفات برشمرده خواهد شد.
وی ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش استان به دنبال کسب رضایت عموم و به ویژه دانش‌آموزان و اولیای محترم است که در این راستا همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی را می‌طلبیم و نیازمند همراهی هستیم.
مطهری افزود: نگاه مناسب از سوی متولیان امر به موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش موجب شده تا امروز ارتقا و رشد خوبی داشته باشیم، هرچند در حوزه فضای آموزشی با مشکلات جدی مواجه هستیم ولی در خصوص عملکرد مرتبط با افزایش سرانه معلمی و نیز بهبود وضعیت آموزش به دانش‌آموزان اقدامات مناسب و درخشانی در دولت سیزدهم انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در تمامی حوزه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر، از ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع تا موضوعاتی نظیر حجاب و عفاف و امورات فرهنگی در سطوح مختلف اداری و مدارس، به دنبال اجرای قوانین هستیم و در این خصوص اقدامات جدی و مناسبی انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *