0

تشریفات گمرکی ۳۵۴ هزار نفر مسافر از گمرکات کردستان انجام شد

تشریفات گمرکی ۳۵۴ هزار نفر مسافر از گمرکات کردستان انجام شد
بازدید 27

فرامرز امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بهار ۱۴۰۳ تشریفات گمرکی تعداد ۳۵۴ هزار و ۸۱۳ نفر مسافر متردد از پایانه‌های مرزی استان انجام گرفته است.
وی افزود: از مجموع ترددهای مسافری در سه ماهه اول سالجاری از طریق مبادی مرز زمینی استان تعداد ۱۸۲ هزار و ۵۷۹ نفر مربوط به مسافرین ورودی و تعداد ۱۷۲ هزار و ۲۳۴ نفر مربوط به مسافرین خروجی اعم از ایرانی و خارجی بوده است.
وی اعلام کرد: این رقم مسافر در مقایسه با سال گذشته به لحاظ آمار ورودی ۲۴ درصد و از حیث آمار خروجی ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
امیدی اذعان کرد: مرزهای زمینی باشماق در شهرستان مریوان و سیرانبند در شهرستان بانه مجاز به ورود و خروج مسافر هستند که در سه ماهه نخست ۱۴۰۳ مرز باشماق دارای ۱۶۶ هزار و ۱۷۲ نفر مسافر ورودی و ۱۵۵ هزار و ۳۴۹ نفر مسافر خروجی بوده است.
ناظر گمرکات استان کردستان تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۱۶ هزار و ۴۰۷ نفر مسافر ورودی و تعداد ۱۶ هزار و ۸۸۵ نفر مسافر خروجی از مسیر مرز سیرانبند بانه تردد داشته‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *