0

تصحیح اوراق امتحانی نهایی با مشارکت معلمان

تصحیح اوراق امتحانی نهایی با مشارکت معلمان
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری شامگاه پنجشنبه در نشست مدیران آموزش و پرورش در اردبیل، اظهار کرد: مدیران مدارس عوامل مؤثر و پیشتاز در نظام آموزش و پرورش هستند و انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی و پرورشی مجموعه استانی را کمک کنند.
وی به حجم بالای اوراق امتحانات نهایی اصلاح نشده در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود دبیران رشته‌های مختلف در تصحیح اوراق امتحانی پیشقدم شده و هر چه سریع‌تر نتایج امتحانات نهایی خردادماه اعلام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: آبروی آموزش و پرورش در دست مدیران مدارس است و ضرورت دارد در روزهای آینده تکلیف اصلاح اوراق باقیمانده مشخص و در این زمینه از معلمان دعوت به همکاری بیشتر شود.
صفری افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان، ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ معلمان از جمله وظایف مدیران مدارس است که انتظار می‌رود تا آخر مردادماه همه این کارها به شکل درست و صحیح انجام شده تا ما در شهریورماه شاهد برگزاری کلاس‌های آموزشی برای معلمان و آغاز سال تحصیلی در مهرماه باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران باید تمامی عوامل اجرایی مدرسه را در روزهای تعیین شده در مدارس دعوت به همکاری کرده و به صورت مستمر در مدارس بر فرآیند ثبت‌نام و آمادگی برای شروع سال تحصیلی اقدامات مؤثر و هماهنگی را انجام دهند.
صفری اضافه کرد: با توجه به ضرورت اعلام نتایج آزمون نهایی خردادماه در سریع‌ترین زمان و آمادگی برای برگزاری امتحانات نهایی نیمه مردادماه تلاش مؤثر بر این است تا سهمیه تصحیح اوراق برای دبیران در نظر گرفته شده و در این برنامه‌ریزی حرکت درست و شایسته‌ای انجام شود.
وی به فرآیند بررسی و تطبیق مدارک قبول‌شدگان آزمون استخدامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: تطبیق مدارک داوطلبان آزمون ماده ۲۸ مورد توجه است و در کنار آن انتظار می‌رود کیفی‌بخشی دوره‌های برگزار شده نیز مورد توجه قرار گیرد.
صفری بیان کرد: در این مرحله مدارک و مستندات بیش از یک‌هزار و ۲۵۵ نفر از داوطلبان قبولی مرحله اول در رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی بررسی و به معاینات پزشکی معرفی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در مرحله نهایی ۴۷۷ نفر از این داوطلبان پذیرفته و در مدارس مشغول به خدمت خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *