0

تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های مرکزی تا پایان هفته جاری

تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های  مرکزی تا پایان هفته جاری
بازدید 27

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی آل یاسین اظهار کرد: در پی پیش‌بینی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در هفته پیش رو، در کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان مرکزی تصمیماتی اتخاذ شد.
وی افزود: ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز شنبه ۳۰ تیرماه تا پنج‌شنبه ۴ مرداد ماه، ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: فعالیت کلاس‌های تمام مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تا ساعت ۱۱:۳۰ است.
آل یاسین بیان کرد: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.
وی تاکید کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را اعمال کنند.
آل یاسین گفت: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *