0

طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای گرم از سوی کمیته امداد در خوزستان

طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای گرم از سوی کمیته امداد در خوزستان
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: پویش اطعام حسینی با مشارکت خیران، در کمیته امداد شرق اهواز برگزار شد و در راستای اجرای این طرح، ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت شهدای کربلا پخته و میان نیازمندان توزیع شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: این آشپزخانه با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح اطعام و احسان حسینی، کمیته امداد شرق اهواز و مراکز نیکوکاری، فعالیت و به مردم نیازمند منطقه ارائه خدمت می‌کند.
شیبه با اشاره به تداوم پویش اطعام حسینی تا پایان ماه محرم و صفر گفت: اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم همچنین بسته‌های معیشتی میان نیازمندان با مشارکت مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردم خیر استان اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق، شماره گیری کد دستوری #۰۶۱ *۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.irدر این طرح مشارکت کنند ، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *