0

کتابفروشان و ناشران از تعرفه های فرهنگی دولت استفاده می کنند

کتابفروشان و ناشران از تعرفه های فرهنگی دولت استفاده می کنند
بازدید 23

رئوف موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ارائه تسهیلات به ناشران و کتابفروشان در اداره کل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد.
وی با اشاره به بازنگری دستورالعمل صدور پروانه فعالیت ناشران در سال گذشته خاطرنشان کرد: در دستورالعمل سال ۱۴۰۲ قید شده است که کتابفروشان هم مانند ناشران پروانه فعالیت دریافت خواهند کرد تا بتوانند از تعرفه‌های فرهنگی دولت استفاده کنند.
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: به منظور بهره‌مندی ناشران و کتابفروشان از تسهیلات دولتی، دستورالعملی تدوین شد تا تعرفه‌های فرهنگی ناظر به تخصیص حامل‌های انرژی منطبق بر بند ج ماده ۹۲ قانون ششم برنامه توسعه اجرایی شود.
موسوی با اشاره به این دستورالعمل تصریح کرد: بر این اساس ناشران و کتابفروشان می‌توانند به منظور ثبت و عضویت در سامانه جامع امور ناشران و دریافت مجوز موقت و استفاده از تسهیلات فرهنگی به واحد فرهنگی اداره کل مراجعه و نسبت به اعلام کد پیگیری خود اقدام کنند.
وی افزود: به دلیل محدودیت زمانی، کتابفروشان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲ مرداد سال ۱۴۰۳ پس از مراجعه به سامانه جامع ناشران به آدرس https://ketab.samandehi.ir و پنجره واحد خدمات الکترونیک به صفحه خود وارد شوند، اطلاعات را وارد کرده و از تسهیلات بهره‌مند شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *