0

۶۲۳ واحد تولیدی کردستان در سامانه جامع تجارت ثبت نام کردند

۶۲۳ واحد تولیدی کردستان در سامانه جامع تجارت ثبت نام کردند
بازدید 35

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سامانه جامع تجارت گامی برای شفاف سازی و رفع موانع تولید در کردستان است.
وی افزود: در حال حاضر ۶۲۳ واحد تولیدی کردستان در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده‌اند.
وی افزود: پایش، عارضه‌یابی و تسهیل‌گری در رفع موانع تولید با خود اظهاری واحدها امکان پذیر است و همکاری واحدهای تولیدی در این زمینه ضروری است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: شناسایی موانع، افزایش ظرفیت و ایجاد اشتغال با طرح پایش و عارضه‌یابی امکان پذیر است.
خلیقی یادآور شد: فعال‌سازی واحدهای راکد، اولویت کاری این اداره کل است و انتظار می‌رود با اقدامات صورت گرفته شاهد احیا و فعالیت مجدد تمامی واحدهای صنعتی استان باشیم.
وی ادامه داد: همچنین فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار در استان باید به صورت جد مد نظر باشد تا توسعه و اشتغال پایدار ایجاد شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: خود اظهاری واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت، منجر به ورود بحث پایش و عارضه شده و تسهیل‌گری در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود.
خلیقی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: سامانه جامع تجارت ابزاری برای شفاف‌سازی و رصد وضعیت واحدهای تولیدی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *