0

۳ سردخانه غیرمجاز در کاشان پلمب شد

۳ سردخانه غیرمجاز در کاشان پلمب شد
بازدید 22

سیامک رضوان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان اظهار داشت: لازم است واحدهای مختلف صنفی و صنعتی مواد غذایی فاسدشدنی خود را در سردخانه نگهداری کنند.
وی با بیان اینکه سردخانه‌های سطح شهرستان باید مجوز داشته باشند، ابراز داشت: در صورتی که سردخانه‌ای بدون مجوز اقدام به فعالیت کند با آن اقدام قانونی می‌شود.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان با اشاره به پلمب سه واحد سردخانه غیرمجاز تصریح کرد: این واحدها در پی انجام پایش دوره‌ای و بازدید کارشناسان این شبکه از مراکز نگهداری فرآورده‌های خام دامی شهرستان شناسایی و با حکم مقام قضائی پلمب شد.
وی با اشاره به اینکه این سردخانه‌ها فاقد پروانه بهره برداری بهداشتی بودند، گفت: علی رغم اخطارهای مکرر به این واحدها، هیچ اقدامی در راستای اخذ مجوز بهداشتی توسط صاحبان این واحدها انجام نگرفت.
رضوان افزود: این واحدها پس از صدور این اخطارها و عدم توجه صاحبان واحدها با هماهنگی مراجع قضائی و طی انجام مراحل قانونی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
وی تاکید کرد: واحدهای نگهداری فرآورده‌های خام دامی، نقش مهمی در تأمین سلامت محصولات و متعاقباً سلامت و امنیت غذایی دارند، بنابراین واحدهای مذکور ملزم به رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی از جمله اخذ مجوزهای بهداشتی لازم و همچنین به کارگیری مسئول فنی دامپزشکی جهت انجام نظارت‌های لازم از مرحله تولید تا عرضه بوده و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *