0

ساماندهی معابر محدوده بازار بوشهر با سرعت خوبی در حال اجرا است

ساماندهی معابر محدوده بازار بوشهر با سرعت خوبی در حال اجرا است
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا که شامل بازارهای خرمافروشان، صفا و محدوده شرق خیابان شهدا می‌شود، با مبلغ پیمان بیش از ۵٢ میلیارد ریال و مدت پیمان پنج ماه، با سرعت قابل قبولی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در حال انجام است.
وی افزود: در این پروژه کف‌سازی بازار خرمافروشان به مساحت ۳۵۰ متر مربع و بازار صفا به مساحت ۷۰۰ متر مربع به اتمام رسیده است. همچنین کف‌سازی و سنگفرش خیابان شهدا به مساحت هزار و ۷۵۰ متر مربع نیز در دست اقدام است.
شهردار بوشهر با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: این پروژه با توجه به خواست و نیاز بازاریان و شهروندان انجام شده و رضایت خوبی را به‌دنبال داشته است. با اتمام این پروژه، امیدواریم که فضای کسب و کار و رفاه شهروندان بهبود یابد.
وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که تمامی پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام برسد تا شهروندان بوشهری از زیرساخت‌های مناسب‌تری برخوردار شوند. پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا نیز نمونه‌ای از این تعهد ما به توسعه و آبادانی شهر است.
شهردار بوشهر گفت: از تمامی بازاریان و شهروندان عزیز که در طول اجرای پروژه همکاری و صبوری کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با اتمام این پروژه شاهد رضایت بیشتر و بهبود شرایط در این منطقه باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *