0

دولت شهید رئیسی خدمات ماندگاری در اسلام آبادغرب به یادگار گذاشت

دولت شهید رئیسی خدمات ماندگاری در اسلام آبادغرب به یادگار گذاشت
بازدید 22

مجتبی بخشی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مجلس در برنامه هفتم از لحاظ پزشک، سرانه دارو، تخت بیمارستانی و رقابت در بین واحدهای خدمات‌رسان قوانین خوبی را تصویب کرده است.
وی با اشاره به اورژانس قدیمی بیمارستان امام (ره) در اسلام آبادغرب، افزود: مساحت اورژانس قدیمی بیمارستان ۸۰۰ متر مربع بود که پاسخگوی نیاز بیماران نبود.
عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اورژانس جدید مساحت مناسبی دارد و از لحاظ امکانات به سی. تی اسکن و MRI تجهیز شده و در اختیار مردم قرار گرفته شده است.
بخشی پور در خصوص بیمارستان دالاهو گفت: فاز نخست بیمارستان امام علی (ع) شهرستان دالاهو با مساحت ۲ هزار زیر بنا انجام شده است.
وی به موضوع مهاجرت پزشکان و پرستاران اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از مهاجرت مهاجرت پزشکان و پرستاران باید مطالبات آنها به موقع پرداخت شود.
بخشی پور خدمات دولت شهید رئیسی را در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو مهم و ارزشمند برشمرد و بیان کرد: در دولت شهید رئیسی در این شهرستان‌ها کارهای بزرگی انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *