0

بی‌مهری بیمه‌ها نسبت به بیماران اوتیسم

بی‌مهری بیمه‌ها نسبت به بیماران اوتیسم
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، فرود نکوبین امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کودکی بهترین زمان برای مداخله بهنگام اوتیسم است و این سن به‌عنوان سن طلایی مطرح است.
رئیس مرکز اوتیسم چهارمحال و بختیاری افزود: تعداد پسران مبتلا به اوتیسم سه تا چهار برابر بیشتر از دختران است و در حال حاضر از هر ۳۵ پسر متولد شده یک نفر به اوتیسم مبتلا است و این آمار نگران‌کننده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تنها سازمانی که پیگیر بیماری اوتیسم است، بهزیستی می‌باشد و متأسفانه بیمه‌ها حمایتی از بیماران این حوزه ندارند، در حالی که درمان این بیماری همکاری دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.
نکوبین عنوان کرد: با وجود اینکه تاکنون تحقیقات بسیاری برای شناسایی علت ابتلاء به اوتیسم انجام نشده اما همچنان دلیل مشخصی برای این امر وجود ندارد.
رئیس مرکز اوتیسم چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حدود ۷۰۰ مراجعه کننده اوتیسم در این استان وجود داشته که به آن‌ها خدمات ارائه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *