0

۴۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

۴۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری  شد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، رضا تنگستانی‌مکان عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گندم‌کاران استان بوشهر در سال زراعی جاری ۴۴ هزار و ۸۸۸ تن گندم تحویل انبار و مراکز خرید دادند که تاکنون مطالبات آنان در هفت مرحله پرداخت شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر آخرین مرحله پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان را ۲۷ تیر ماه اعلام و بیان کرد: در مجموع در هفت مرحله ۶۹۶ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندم کار استان بوشهر پرداخت شده است.
تنگستانی ارزش گندم تحویلی به انبارها و مراکز خرید گندم استان بوشهر ۷۸۵ میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۸۹ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان و گندم‌کاران استان باقیمانده که معادل ۱۱ درصد است. ۱۱ درصد دیگر از طلبی کشاورزان به‌زودی به حساب آنان واریز می‌شود.
وی با بیان اینکه فصل برداشت گندم در استان بوشهر پایان یافته است اظهار داشت: در سال زراعی جاری به سبب کاهش بارش باران، محصول اراضی کشت گندم دیم ۱۰۰ درصد خسارت دید.
مدیرکل غله استان بوشهر از کاهش میزان خرید گندم نسبت به سال زراعی گذشته خبر داد و بیان کرد: سال زراعی قبل ۱۲۴ هزار ۶۶۷ تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد که امسال به ۴۴ هزار و ۸۸۸ تن رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *