0

پایان هفته آتشین در انتظار خوزستان

پایان هفته آتشین در انتظار خوزستان
بازدید 29

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش یابی، در روز جاری همچنان انتظار وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در اغلب نقاط استان وجود دارد و سپس از فردا تا روز سه شنبه روند کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دما مشاهده می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: از روز چهارشنبه مجدداً شاهد افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر خواهیم بود. تا فردا (به ویژه امروز) وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط تا نسبتاً شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و غبار محلی و موقتی نیز در این مناطق وجود دارد.
وی عنوان کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جریانات جنوبی در نوار ساحلی و مناطق جنوبی سبب افزایش رطوبت خواهد شد. شمال خلیج فارس نیز تا روز دوشنبه مواج است.
سبزه زاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته شوش با ۴۸.۸ و ایذه با ۲۱.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند. در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۴۸.۴ و ۳۳.۷ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *