0

بیش از یک هزار و ۷۵۴ بازرسی بهداشت محیط در دهه اول محرم انجام شد

بیش از یک هزار و ۷۵۴ بازرسی بهداشت محیط در دهه اول محرم انجام شد
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالجبار ذاکری اظهار کرد: یک هزار و ۲۴۵ مورد بازدید بهداشتی از مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و محل‌های برگزاری عزاداری و ۵۰۹ مورد بازدید از محل موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در دهه اول محرم توسط بازرسان بهداشت محیط در هرمزگان انجام شد.
وی افزود: در راستای کنترل بهداشتی نذورات به منظور جلوگیری از طغیان‌های منتقله از آب و غذا تعداد ۴۸۱ مورد بازدید از محل‌های توزیع مربوط به مراسم‌ها نیز انجام شده است.
ذاکری اعلام کرد: ۱۹۲ مورد نمونه میکروبی از آب آشامیدنی به منظور اطمینان از سالم بودن آب و همچنین تعداد ۳ هزار و ۱۰۴ کلر سنجی نیز در این ایام انجام شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت عموم مردم در این ایام، حدود دو هزار و ۱۰۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از سطح عرضه، جمع آوری و معدوم شد و تعداد ۷۴ مورد شکایات بهداشتی مردم مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *