0

بازگشت یک زوج اهوازی به زندگی مشترک بعد از ۳ سال جدایی

بازگشت یک زوج اهوازی به زندگی مشترک بعد از ۳ سال جدایی
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اختلافی که بین یک خانواده پس از گذشت چندین سال زندگی مشترک با سه فرزند ایجاد شده بود و شکایت‌های این زوج علیه هم داشتند، خانم خانواده در یکی از پرونده‌ها محکوم به یک سال زندان شد.
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: در جلسه‌ای که با همت و تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف در معیت دادسرای مجتمع باهنر اهواز برگزار شد، پدر خانواده با اعلام رضایت و صرف نظر از شکایت خود، سرانجام از رفتن مادر خانواده به زندان جلوگیری و همچنین این مادر با آغوش گرفتن فرزندان خود و بخشیدن مهر غایب خود به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حضور اعضای شعبه متعهد و هم قسم شدند که اختلافات به وجود آمده دیگر تکرار نشود و همواره زندگی با محبت و عشق در کنار فرزندان خود داشته باشند.
وی عنوان کرد: در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم با تلاش این افراد، این پرونده به همراه ۲ پرونده مرتبط دیگر به صلح و سازش و آشتی ختم شد.
حجت الاسلام امانت بهبهانی با تأکید بر تحکیم روابط در خانواده‌ها و جلوگیری از تزلزل بنیان آن ادامه داد: در زمانی که اختلافی بین زوجین ایجاد می‌شود از آنها انتظار می‌رود تا جایی که امکان دارد خودشان اختلاف ایجاد شده را با گذشت و صبوری برطرف کنند.
این مقام قضائی با اشاره به اینکه منشأ دعاوی خانوادگی عمدتاً ریشه در عدم خویشتنداری، نداشتن صبر و روحیه تعامل زوجین است، بیان کرد: برای جلوگیری از ریشه دار شدن این اختلافات می‌توان از شوراهای حل اختلاف بهره گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *