0

همایش علمی شیوه‌های نگارش قرآن در اردبیل برگزار می‌شود

همایش علمی شیوه‌های نگارش قرآن در اردبیل برگزار می‌شود
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی از برگزاری همایش علمی، تخصصی بررسی شیوه‌های نگارش و علامت‌گذاری قرآن کریم همراه با معرفی مصحف جمهوری اسلامی ایران، در اردبیل خبر داد.
وی تصریح کرد: مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۷۴ تأسیس و مشغول فعالیت و تحقیقات در حوزه مسائل مربوط به نگارش و علامت‌گذاری قرآن کریم است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران همایش علمی، تخصصی بررسی شیوه‌های نگارش و علامت‌گذاری قرآن کریم همراه با معرفی مصحف جمهوری اسلامی ایران، در اردبیل برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام طهماسبی افزود: در این همایش که با حضور اساتید برجسته قرآنی از جمله سید مهدی سیف، مرتضی توکلی، دولتی و مجید تقی‌زاده برگزار می‌شود، تعداد ۲۰۰ نفر از مربیان قرآنی استان اردبیل شرکت می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همایش علمی، تخصصی بررسی شیوه‌های نگارش و علامت‌گذاری قرآن روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، سوم و چهارم مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت هشت صبح الی ۱۲ ظهر در محل سالن همایش پارک بانوان اردبیل برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در اجرای این همایش ادارات کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه جامعه‌النور و دارالقرآن کریم استان با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل همکاری می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *