0

تکمیل ایستگاه پمپاژ «کلین» توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

تکمیل ایستگاه پمپاژ «کلین» توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه تعامل جهاد کشاورزی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: باتوجه‌به این‌که پروژه ایستگاه پمپاژ «کلین» توسط این قرارگاه در دست اجرا بوده و پیشرفت قابل‌توجهی دارد مقرر شد فاز دوم پروژه در قالب تفاهم‌نامه‌ای به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی واگذار شود.
وی عنوان کرد: همچنین در خصوص ایستگاه پمپاژ «دیلاوند» نیز مقرر شد این ایستگاه پمپاژ بر اساس موافقت‌نامه به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) واگذار شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص اقدامات خوب بسیج توضیحاتی ارائه داد و گفت: همکاری و تعامل سازمان جهاد کشاورزی و بسیج بی‌نظیر است.
شاهرخی با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در زمینه واگذاری پروژه‌ها به بسیج، بیان داشت: سازمان درگذشته پروژه‌هایی همچون اجرای کانال‌های آب‌بر را واگذار کرده و در حال حاضر نیز در حال واگذاری چندین پروژه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *