0

نخستین دوره المپیاد ملی هنر در استان بوشهر برگزار شد

نخستین دوره المپیاد ملی هنر در استان بوشهر برگزار شد
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر دوشنبه شب در آئین اختتامیه نخستین دوره المپیاد هنر در استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این المپیاد ارائه آثار به صورت گروهی بود.
معصومه عباسی با بیان اینکه امکان انتخاب آثار برتر در تمامی رشته‌ها نبود، افزود: آثار منتخب در بخش‌های نقاشی، خوشنویسی و موسیقی ایرانی قابلیت رقابت در سطح ملی را داشتند که برای شرکت در مرحله کشوری به تهران ارسال شده است.
وی گفت: در اولین المپیاد آموزش هنر در استان بوشهر در بخش تجسمی: آموزشگاه خط خطی، تارا طلعتیان، مرضیه گچی زاده و نغمه آبادی، در بخش خوشنویسی: (آموزشگاه خانه گرافیک) الهام قنبری، مرجان آبشرینی و پروین پور خزایی، در بخش موسیقی: آموزشگاه مهر آهنگ، احمد وفا، ارشیا وفا، مهدی کره بندی، آرسام حسین زاده و پارسا شیدایی و در بخش نمایش نیز آموزشگاه بداهه برتر شناخته شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *