0

پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج «سودای عشق» برگزار می‌شود

پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج «سودای عشق» برگزار می‌شود
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی و تلاش در بازتاب هنرمندانه و متعهدانه فعالیت‌ها و دستاوردهای شجره طیبه بسیج و مهارت افزایی شبکه جوان بسیج پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج را با رویکرد ویژه به تنوع شکلی و موضوعی و توجه بر انواع گونه‌های درام منتشر شد.
وی افزود: اینکه انعکاس هنرمندانه کارکردهای مختلف بسیج، در عرصه‌های اجتماعی اقتصادی، نشاط اجتماعی نیروهای جهادی و محرومیت زدایی نیروهای بسیجی در امداد رسانی در بلایای طبیعی، عرصه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی، فضای سایبرنتیک و کارکردهای شبکه‌های مجازی، پرتره نگاری شهدای شاخص استان، توجه ویژه بر بنیان خانواده، حجاب، عفاف، زیست عفیفانه و فرزند آوری با توجه نیاز جامعه به نیروی جوان و همچنین مقاومت، ایثار و شهادت مردم مسلمان غزه در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از جمله موضوعات جشنواره است.
مظفری با بیان اینکه جشنواره در دو بخش مسابقه نمایش صحنه‌ای و مسابقه نمایش محیطی، میدانی و خیابانی برگزار می‌شود افزود: برای گروه‌های راه یافته در بخش نهایی جشنواره کمک هزینه در نظر گرفته خواهد شد.
دبیر پانزدهمین جشنواره استانی بسیج با بیان اینکه ۲ اثر برگزیده بخش صحنه‌ای و خیابانی به جشنواره سراسری تئاتر بسیج که آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد معرفی خواهند شد افزود: آثار ارائه شده به جشنواره می‌بایست تولید سال ۱۴۰۳ باشند.
مظفری با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال متن نمایشنامه و فرم شکرت در جشنواره ۱۵ مرداد ماه می‌باشد افزود: بازبینی نمایش‌های متقاضی نیمه اول مهرماه و جشنواره در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *