0

۶۸ درصد مردم گلوگاه پای صندوق های رای حضور یافتند

۶۸ درصد مردم گلوگاه پای صندوق های رای حضور یافتند
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جلیل دماوندی بعدازظهر سه شنبه در نشست با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، شهرستان گلوگاه را شهر یادواره‌های شهدا برشمرد و اظهار داشت: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم گلوگاه از برنامه‌ها و مراسم‌های شهدا در و دیوار این شهر بوی شهادت می‌دهد.
وی با بیان اینکه خروجی محافل یادواره‌های شهدا را در ایام انتخابات شاهد بودیم و گلوگاه در این زمینه پیشتاز بوده است، افزود: ۶۸ درصد مردم شهرستان گلوگاه در انتخابات اخیر حضور داشتند و در استان مازندران سوم را از آن خود کرده است.
حجت الاسلام دماوندی با اشاره اینکه مردم گلوگاه در بحث عفاف و حجاب نمونه هستند، همچنین در برپایی محافل مجالس شهادت امام حسین علیه السلام، برپایی جشن عید غدیر سنگ تمام گذاشتند، بیان کرد: امسال برای اولین بار جشن عید غدیر را با برپایی ۲۰ موکب به صورت خیابانی برگزار کردیم که مورد استقبال بی‌نظیر مردم واقع شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *