0

پیش اجلاسیه شهدای شرق مازندران در گلوگاه برگزار می‌شود

پیش اجلاسیه شهدای شرق مازندران در گلوگاه برگزار می‌شود
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوودی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهدا اظهار داشت: برای تجلیل و تکریم شهدا کارهای زیادی انجام شده و باید بیشتر از این انجام شود. باید بیشتر وقت بگذاریم به دیدار خانواده شهدا برویم و حرف‌ها و نگفته‌های آنها را بشنویم.
وی با بیان اینکه با نسلی مواجه هستیم که شهید را نمی‌شناسد و باید برای آنها تبیین کنیم، افزود: امروز دانش آموزان با نظام مسائل و آسیب‌های ناپدید مواجه هستند و باید داده‌های دقیق داشته باشیم و آسیب‌های جدید را به روز شناسایی کنیم و برای تجویز درست نسل جدید برنامه داشته باشیم.
این مسئول با تأکید بر اینکه این جلسات باید به عنوان راهبردی برای نسل‌های بعدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید قلوب را به سمت خودمان برگردانیم و مسیر جدید را در جامعه نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه بخشی از تکریم فرهنگ ایثار و شهادت تکریم والدین و همسران و فرزندان شهدا هستند، بیان کرد: نباید اجازه دهیم خانواده‌های شهدا مورد تضعیف قرار بگیرند و نسبت به تقویت این قشر ارزشی جامعه باید تلاش کنیم و آسیب‌ها را مدیریت کنیم.
داودی با اشاره به تشییع باشکوه شهید گمنام در شهرستان گلوگاه بیان کرد: مردم قدرشناسی خود را نشان دادند و در حوزه ساخت یادمان شهید گمنام اقداماتی انجام شده است و اعتباری برای این یادمان در نظر گرفته شده است و خیرین نیز قسمتی از کار را بر عهده گرفتند.
فرماندار گلوگاه با بیان اینکه هیئت امنای شهدای گمنام یک کار مردمی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید را باید مغتنم بدانیم و باید تلاش کنیم محافل مقدماتی شکل‌گیری بزرگترین کنگره استان مازندران که معرفی شخصیت‌ها و شهامت‌های رزمندگان دیار علویان است به بهترین شکل برگزار شود.
وی از برگزاری پیش اجلاسیه شهدای مازندران در شرق استان به میزبانی گلوگاه خبر داد و بیان کرد: باید تلاش کنیم بهترین برنامه را ارائه کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *