0

رقابت‌های مینی فوتبال قهرمانی روستاییان کشور در سنندج افتتاح شد

رقابت‌های مینی فوتبال قهرمانی روستاییان کشور در سنندج افتتاح شد
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عصر سه شنبه در این آئین با اشاره به تلاش این اداره کل برای میزبانی شایسته از این دوره رقابت‌های ورزشی ویژه روستاییان اظهار کرد: این مسابقات در بخش آقایان از اول مرداد در زمین ورزشی دانشگاه کردستان آغاز به کار کرده است و تا یک هفته ادامه دارد.
آمنه غلام‌ویسی افزود: ️۳۲ تیم مینی فوتبال به نمایندگی از ۳۱ استان سراسر کشور در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: در کنار میزبانی از مسابقات ملی جام پرچم، میزبان اردوی پدل برد در دریاچه زریبار، مسابقات دو و میدانی جوانان کشور است و پیش از آن هم میزبان مجمع سالانه فدراسیون والیبال کشورمان بود.

وی تاکید کرد؛ اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه ورزش مناطق کم برخوردار و عدالت در توزیع منابع ورزشی در میان مردم این مناطق و به ویژه روستاییان کشور از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات از سوی وزارت ورزش و جوانان است.
غلام ویسی اذعان کرد: جوانان روستایی سرشار از استعداد و پتانسیل هستند و در صورت توجه و ایجاد زمینه مناسب شاهد افتخارآفرینی آنان در میادین فراملی خواهیم بود.
گفتنی است؛ اجرای حرکات ورزشی، دف نوازی و رژه تیم‌های حاضر در این مسابقات از جمله برنامه‌های آئین افتتاحیه بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *