0

کشف و جمع‌آوری ۱۷۶ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز

کشف و جمع‌آوری ۱۷۶ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا با بیان اینکه برق طی فرایندی پیچیده به دست مشترکان می‌رسد و یکی از کالاهای ارزشمند و گران‌بها است اظهار کرد: یکی از مسائلی که موجب بروز مشکلاتی در فرایند تأمین برق پایدار مشترکان می‌شود، ورود مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز به شبکه توزیع نیروی برق است.
وی افزود: به دلیل مصرف بالای انرژی برق توسط مراکز و دستگاه‌های استخراج رمزارز، اختلال در برق‌رسانی به وجود آمده و ضمن تحمیل فشار به شبکه موجب آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: به‌منظور مقابله با این موضوع شرکت اقدامات قابل‌توجهی را انجام داده و با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.
وی اضافه کرد: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیر مجاز شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان طی تیرماه سال جاری در مناطق تحت پوشش برق تبریز، ۴ مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز شناسایی و از این مراکز ۱۷۶ دستگاه غیرمجاز کشف و جمع‌آوری‌شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *