0

۷۵ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان کشف شد

۷۵ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان کشف شد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه اصفهان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی سمند مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.
وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد موردنظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی است.
فرمانده انتظامی لرستان، گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به‌دست‌آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.
سردار الهی، تصریح کرد: سرانجام تیم‌های مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی موردنظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۷۵ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و یک کیلو و ۸۰۰ تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.
وی با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ دراین‌رابطه، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *