0

کشف مزرعه بزرگ رمزارز دیجیتال در لرستان

کشف مزرعه بزرگ رمزارز دیجیتال در لرستان
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مخلان نظام اقتصادی و در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری و استخراج ارز دیجیتال در حاشیه شهر خرم‌آباد بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کارشناسان اداره برق و با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی محل مزرعه تولید ارز دیجیتال شدند.
فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل موردنظر، تعداد ۲۱۳ دستگاه ماینر و ۶۰ قلم تجهیزات جانبی غیرمجاز و قاچاق را کشف و یک نفر را دراین‌رابطه دستگیر کردند.
سردار الهی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های مکشوفه توسط کارشناسان ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *