0

دستگاه‌های فرهنگی در بحث حجاب و عفاف هماهنگ عمل نمی‌کنند

دستگاه‌های فرهنگی در بحث حجاب و عفاف هماهنگ عمل نمی‌کنند
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح چهارشنبه در نشست مشترک با رئیس هیأت بازرسی در خصوص برنامه‌های عفاف و حجاب در اردبیل اظهار کرد: کارگروه آموزش در بحث «حجاب و عفاف» پردازش عالمانه را در اولویت قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه کارگروه آموزش در بحث «حجاب و عفاف» با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی اردبیل در سال ۱۴۰۱ همایشی با عنوان «وقارلی قیزلار» با محوریت حجاب و عفاف برگزار کرد که الگویی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حوزه حجاب و عفاف شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: پس از فتنه «زن، زندگی، آزادی» بخش سخت افزاری کارگروه حجاب و عفاف در سازمان تبلیغات اسلامی کشور تشکیل و به صورت ملی برای حجاب و عفاف دستورالعمل سراسری ارسال شد.
حجت الاسلام جعفرزاده با انتقاد از عدم هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی در بحث حجاب و عفاف گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی زیر نظر بیت رهبری است که براساس نگاه اسلامی به پردازش مسائل فرهنگی پرداخته و همکاری دستگاه‌های فرهنگی را می‌طلبد.
وی عدم پردازش عالمانه در مسائل فرهنگی را آسیب مهم در این زمینه برشمرد و تاکید کرد: حوزه‌های علمیه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، پژوهشکده‌ها و اندیشکده ها و … باید به پردازش عالمانه در خصوص حجاب و عفاف پرداخته و سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس این پردازش‌ها به اجرای فعالیت‌ها بپردازد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل فرهنگ را زیر بنای تمام مسائل کشور دانست و تصریح کرد: در مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و … باید فرهنگ این مسائل را آموزش داد و سپس به توسعه این موارد پرداخت.
حجت الاسلام جعفرزاده افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تشکیل کارگروه آموزش در بحث حجاب و عفاف متشکل از ۳۰ نفر از اساتید دانشگاهی و حوزوی، به تولید فکر توسط نخبگان می‌پردازد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *