0

طراحی عملیات از جمله سرفصل‌های آموزشی «دوره بانوی» مجاهد در مرکزی

طراحی عملیات از جمله سرفصل‌های آموزشی «دوره بانوی» مجاهد در مرکزی
بازدید 24

سیده محیا سیده‌علیخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بانوان توانمند از استان مرکزی جهت شرکت در دوره بانوی مجاهد در این همایش سه روزه حضور دارند.
وی افزود: این بانوان با کسب مهارت می‌توانند برنامه‌های فرهنگی را در شهرستان خود عملیاتی کنند.
رابط مبلغات و مسئول نهضت پیشرفت در استان مرکزی گفت: محتوا و سرفصل‌های این دوره همچون اخلاق تشکیلاتی برگرفته شده از منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است که باید مورد توجه ویژه باشد.
سیده علیخانی بیان کرد: تعدادی از بانوان در دوره آموزشی بانوی مجاهد ثبت‌نام کردند که پس از شرکت در دوره مجازی و آزمون در مرحله حضوری شرکت کردند و پذیرفته‌شدگان در پایان دوره فضای کارورزی خواهند داشت.
سیده علیخانی با اشاره به اینکه «طراحی عملیات» از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است، افزود: بانوان در این دوره مشکلات شهرستان خود را منطبق با زیست‌بوم در نظر می‌گیرند و راهکارهایی را برای رفع مشکل منطقه خود ارائه می‌دهند و پس از ارائه راهکار و نقد و بررسی نحوه فعالیتی آنان رصد می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *