0

بیش از ۵۸۰ قلم دارو در پویش «مرهم زائر» اهدا شد

بیش از ۵۸۰ قلم دارو در پویش «مرهم زائر» اهدا شد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات و مشهد مقدس در ماه صفر در قالب پویش مرهم زائر اقدام به جمع‌آوری داروهای مازاد مردم می‌کنند.
وی افزود: مردم شریف سرزمین برادری نیز در همین راستا تاکنون ۵۸۳ قلم انواع دارو را به شعب جمعیت هلال احمر در استان اهدا کرده‌اند.
غریب آبادی تصریح کرد: هم وطنان عزیز می‌توانند انواع داروهایی مازادی که دارای تاریخ مصرف بوده و بسته بندی آن باز نشده است را به واحد داوطلبان شعب جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: این پویش سال سومی است که به مرحله اجرا در آمده است.
وی با اشاره به عدم محدودیت در دریافت تجهیزات پزشکی نیز بیان کرد: علاوه بر دارو تمامی تجهیزات و لوازم پزشکی دیگر نیز در قالب این طرح از مردم نوع دوست تحویل گرفته می‌شود.
غریب آبادی در پایان گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا به شماره حساب ۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی کمک‌های نقدی خود را در این پویش ارائه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *