0

فعالیت ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای خراسان جنوبی

فعالیت ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای خراسان جنوبی
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: افزود: این مجتمع‌ها مجهز به نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، رستوران و سایر امکانات رفاهی برای مسافران هستند.
وی ادامه داد: نظارت بر این مجتمع‌ها توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت مستمر انجام می‌شود.
عباسی اضافه کرد: هدف از این نظارت‌ها، ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران و ارتقای سطح کیفی خدمات در این مجتمع‌ها است، ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: در صورت مشاهده نواقص در هر یک از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند ضمن در اولویت رسیدگی و به قید فوریت تعیین تکلیف و در صورت عدم رفع نواقص در موعد مقرر مراتب به کمیسیون تخلفات ارجاع و نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام می‌گردد.
وی یادآور شد: همچنین ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی برای فراهم‌کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارائه خدمات مورد نیاز به آنها در سفر و کاهش میزان تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر تعداد ۲۳ مجتمع در دست احداث است.
عباسی خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰-۳۰۰۰۱۴۱ نیز جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *