0

تغییر دولت نباید تاثیری در اراده مدیران برای خدمت داشته باشد

تغییر دولت نباید تاثیری در اراده مدیران برای خدمت داشته باشد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار کرد: این روزها همه باید قدرت بیشتری را برای خدمت به مردم صرف کرد و پروژه‌ها را در بهترین حالت تحویل دولت جدید داد چرا که ضعیف شدن اقدامات می‌تواند نشانی از بی‌تقوایی باشد.
وی افزود: تغییر دولت نباید در اراده مدیران تاثیری بگذارد و همه باید تا آخرین روزی که مسوولیت دارند برای به نتیجه رساندن طرح‌ها تلاش کنند.
دوستی تاکید کرد: اصالت در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با تمام کردن خانه‌ها است و باید با فوریت و ارزان‌ترین قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن را تکمیل و تحویل مردم کنند.
استاندار هرمزگان گفت: هیچیک از مدیران حق ندارند ریالی از منابع تامین زیرساخت آب و برق نهضت ملی مسکن را در جایی دیگر هزینه کنند از این رو انضباط مالی در این حوزه باید به جد رعایت شود.
دوستی تاکید کرد: لازم است تحویل زمین‌های مورد نیاز برای احداث پست‌های برق نیز با اولویت انجام شود.
مهدی دوستی سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان هرمزگان نرمال ارزیابی کرد و گفت: اصلی‌ترین مشکل در نهضت ملی بندرعباس است که در صورت سرعت گرفتن کار نتایج بهتری به دست خواهد آمد.
وی خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌ها و دستورات رئیس جمهور شهید در شورای عالی مسکن باید ملاک عمل همه مدیران باشد و با کمترین کاستی اجرا شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *