0

نیروهای نهضتی وپیش دبستانی تعیین تکلیف شوند/افزایش ردیف استخدامی

نیروهای نهضتی وپیش دبستانی تعیین تکلیف شوند/افزایش ردیف استخدامی
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن موسوی زاده عصر امروز چهارشنبه در نشست با رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارتقا شاخص‌ها در آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: حمایت وزارت آموزش و پرورش از خوزستان باید همه جانبه و جدی باشد.
وی با عنوان اینکه آموزش و پرورش خوزستان برای سال تحصیلی آینده کمبود معلم خواهد داشت، عنوان کرد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از معلمان، احتمال می‌رود برخی از کلاس‌های درس در مهر ماه با کمبود معلم مواجه شوند و این مهم نیازمند توجه جدی وزارت است.
نماینده مردم اهواز، کمبود سرایدار مدارس را یک مشکل جدی دانست و تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از مدارس خوزستان، سرایدار ندارند و این امنیت مدارس و روند سرویس دهی آنان را با اختلال مواجه خواهد کرد، ضروری است آموزش و پرورش با سرعت به استخدام سرایدار بپردازد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف نیروهای نهضتی و پیش دبستانی را خواستار شد و توضیح داد: نیروهای نهضتی و پیش دبستانی بخشی از عمر خود را در تعلیم و تربیت سپری کردند و آموزش و پرورش باید این نیروها تعیین تکلیف کند.
موسوی زاده با بیان اینکه بعد از گذشت ماه‌ها هنوز برخی از ادارات آموزش و پرورش با سرپرست اداره می‌شود، ادامه داد: ادامه این وضعیت شایسته روند آموزش و پرورش نیست و باید به تعیین تکلیف ادارات پرداخته شود.
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با تاکید بر افزایش ردیف‌های استخدامی در خوزستان تصریح کرد: از سال ۹۲ تاکنون چارت اداری آموزش و پرورش کارون هنوز تصحیح نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *