0

نماز جمعه سنگر روشنگری بر علیه دسیسه‌های دشمنان است

نماز جمعه سنگر روشنگری بر علیه دسیسه‌های دشمنان است
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده چهارشنبه شب در آئین تجلیل از خادمان نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند متعال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران عنایت کرد نعمت نماز جمعه بود چنانچه امام می‌فرمودند اگر این انقلاب هیچ برکتی نداشت به جز نماز جمعه؛ همین یک دستاورد برای انقلاب کافی بود.
وی افزود: نماز جمعه از شئون ولی امر مسلمین است بر همین اساس در زمان پیامبر (ص) شخص پیامبر (ص) نماز جمعه را اقامه می‌کردند و بعد از پیامبر (ص) نیز همین رویه به عنوان شئون حاکمیت ادامه پیدا کرد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمان غیبت کبری امام زمان (عج) نیز نماز جمعه شانی از شئون حاکم اسلامی است از این رو کسی نمی‌تواند بدون اذن ولی امر مسلمین نماز جمعه و نمازهای عید فطر و قربان را اقامه کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: اسلام برای اجتماع امت سه تدبیر اندیشیده است که شامل اجتماع روزانه؛ نمازهای جماعات، اجتماع هفتگی؛ نماز جمعه و اجتماع سالانه؛ حج می‌شود و این امر حاصل اولویت‌دار بودن نگاه سیاسی اسلام بر سایر امور است چنانچه ۵۰ باب از ابواب فقه اسلامی سیاسی و اجتماعی است.
وی ادامه داد: امروز تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن در روزهای جمعه افشا می‌شود و با کنگره عظیم نماز جمعه با روشنگری‌های ائمه جمعه تبدیل به سنگری برای آگاه کردن جامعه نسبت به دسیسه‌های دشمن آگاه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *